Menu
Your Cart
تابلو فرش تولد
جدید برترین برند ها

تابلو فرش تولد

اگر بدنبال یک کالای بسیار لوکس و اعیانی برای دکوراسیون داخلی منزل خودتان هستید ، چیزهای کمی می توانند با زیبایی و جذابیت تابلو فرش دستباف، دکوراسیون منزل شما را متحول کنند. این قطعات نفیس نه تنها به عنوان تزئینات خیره کننده عمل می کنند، بلکه با صحنه های تصویری زیبا و بافت دقیق خود، جوهره هنر و داستان سرایی را به رخ می کشند .

تابلو فرش تولد یکی از آثار زیبا و ماندگار در تابلو فرش دستباف تبریز می باشد . این تابلو فرش دستباف زیبا و دلنشین فضای خانوادگی گرم یک خانواده اروپائی را در مراسم تولد به تصویر می کشد و مخاطب را مجذوب هنر طراحی ، رنگ بندی عالی و مهارت زیاد بافنده می نماید . آنا فرش با افتخار تابلو فرش دستباف تولد که با دستتان هنرمندان تبریز طراحی ، رنگرزی و بافته شده است را با کیفیت عالی و رنگ بندی خاص به شما مشتری عزیز تقدیم می کند.

تابلو فرش حاضر که جزء تابلو فرش های با سایز بزرگ به شمار می رود برای سالن های پذیرایی و یا بعنوان یک کادوی ارزشمند برای دوستان و عزیزانتان که به آثار هنری علاقه مندند مناسب می باشد. این فرش با رنگ بندی بسیار زیبا و خوش رنگ و براقیت ابریشم هایش حس بسیار زیبائی را به فضای دکوراسیون شما می افزاید.

چله این فرش ابریشم و پرز آن نیز مرینوس و ابریشم می باشد. ابعاد تابلو فرش با قاب چوبی بسیار اعلاء و خاص  130 در 180 سانتی متر و ریز تقریبی تابلو فرش 50 رج می باشد. اگه خواهان تابلو فرش فرانسوی با طرح تولد و کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید ، پیشنهاد ما این اثر هنری فاخر می باشد.

این اثر فوق العاده با دو سال ضمانت و یک هفته گارانتی مرجوعی آنافرش به شما هم وطن عزیز تقدیم می گردد.♥

رج شمار
50 رج
جنس پرز
مرینوس و ابریشم
جنس چله
ابریشم
نوشتن نظر
لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.
  • موجودی فرش در انبار آنافرش: 1
  • کد فرش: 11818
  • ابعاد: 130.00cm x 180.00cm x 0.00cm
  • ریز تقریبی (رج): 50
  • جنس چله: ابریشم
  • جنس پرز: مرینوس ،ابریشم
  • ضمانت: دو سال ضمانت آنافرش ، یک هفته گارانتی مرجوعی پول و ارسال رایگان
  • محل بافت: تبریز
45,000,000 تومان

گزینه های موجود

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات