تابلوفرش دستباف گل طولی لاله

برای اینکه طراحی دکوراسیون داخلی منزل به بهترین نحو ممکن انجام شود، باید فاکتورهای مختلفی مد نظر قرار گرفته شود تا در نهایت با کمترین مشکل و سریع ترین و کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه ها بهترین و مثبت ترین تغییرات در فضای دکوراسیون داخلی خانه ها انجام شود.

یکی از این فاکتورها که مهمترین آن نیز می باشد، نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی است. زیرا مبل ها در دکوراسیون داخلی خانه ها در این روزها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و عضو لاینفک دکوراسیون‌ داخلی محسوب می شوند. پس باید در انتخاب آنها دقت زیادی داشته باشید تا با هماهنگی سبک و همخوانی روکش و طرح مبل با رنگ دیوارها و سایر وسایل هماهنگی بیشتری در خانه ایجاد کنید.

تابلو فرش دستباف گل لاله طولی
تابلو فرش دستباف گل لاله طولی آنا فرش

از دیگر فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی انتخاب قاب عکس ها و قاب های هنری مانند تابلو فرش های دستباف متناسب با فضای خانه و روحیه ای است که در داخل خانه برقرار است. بهتر است هر تابلویی که برای زیبایی دکوراسیون خانه انتخاب می کنید در هماهنگی با سایر قسمت ها باشد.

 

تابلو فرش دستباف گل

تابلو فرش های دستباف گل یکی از بهترین ایده هائی است که در این زمینه پیشنهاد می گردد . با توجه به اینکه این نوع تابلو فرش ها با سیلقه بسیاری از افراد سازگاری دارد. توانسته جایگاه خاصی در اکثر خانه ها برای خود بدست آورد .

بعلت استفاده از تنوع رنگی بسیار بالا و ایجاد فضای طبیعی شاد در خانه تابلو فرش های گل خواهان زیادی در میان کسانی که به دکوراسیون منزل خود علاقه دارند پیدا کرده است.

لازم بذکر است امروزه تابلو فرش یکی از کمیابترین و زیباترین وسایل تزیینی خانه است که با زیبایی خیره کننده خود مورد توجه افرادی که به هنر و زیبایی علاقه خاص دارند، قرار گرفته‌است. تابلو فرش دستباف نه تنها در ایران طرفدارانی زیاد دارد بلکه اروپاییان، آمریکایی‌ها، اعراب و چینی‌ها نیز علاقه فراوان به این محصول نشان داده اند. کشورمان در این زمینه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تابلوفرش در دنیا می‌باشد.

تابلو فرش دستباف گل لاله

این کار دارای ریز تقریبی 50 می باشد. چله یا همان تار های این تابلوفرش ابریشم و جنس پرز آن نیز مرینوس ،ابریشم می باشد. این فرش دارای دو سال ضمانت آنافرش و یک هفته گارانتی مرجوعی پول می باشد ارسال این فرش بصورت رایگان و با پست پیشتاز می باشد. رضایت شما ضمانت آنافرش می باشد.
  • موجودی فرش در انبار آنافرش:1
  • کد فرش:11736
  • ابعاد:50.00cm x 70.00cm 
  • ریز تقریبی (رج):50
  • جنس چله: ابریشم
  • جنس پرز: مرینوس و ابریشم
  • ضمانت:دو سال ضمانت آنافرش ، یک هفته گارانتی مرجوعی پول و ارسال رایگان
  • محل بافت:تبریز

آنا فرش با اطمینان مسئولیت رضایت از خرید شما مشتری عزیز را می پذیرد.

این مقاله را منتشر کنید

زیبایی تابلو فرش بوی بهار

ما را در شبکه های اجتماعی همراهی کنید

مقالات اخیر

رضایت شما ضمانت آنافرش می باشد

بهترین و با کیفیت ترین فرش های تبریز را از ما بخواهید
آنافرش
error: مقاله محافظت شده است !!
اسکرول به بالا